Ceren25 Bazen bu kadar büyük bir şey oradan nasıl çıkacak diye düşünmüyor değilim ama Allah nasıl onu oraya koyduysa çıkması içinde öyle bir yol verir diye düşünüp kendimi rahatlatmaya çalışıyorum. Gerçekten bekledikçe daha çok geriliyor insan. Bir de şimdi her an gelecek diye sadece aklımda o var. Eşim de sağ olsun çok destek olmaya, beni rahatlatmaya çalışıyor. Yinede çok düşünmemeye çalışıyorum.