isilulusal hamilelikte karnınızdaki düz kaslar görevini tam anlamıyla yerine getiremez. Midede hazımsızlık ve rahatsızlık başlar. Gaz birikimi olur ve gıdalar normalden daha fazla midenizde ve barsaklarlarınızda bekler. Dolayısıyla şişkinliğiniz bu yüzden. Aksi halde mümkün değil yani bebekten dolayı karnınız çıkmamıştır..