isilulusal 34_21_23 normalde belirtiler de döllenmenin sabahı olmaz değilmi ama benim sabahında başladı biz öyle bi ihtimal vermedik tali beta yükselene kadar
Sseedd10 2 haftalikken ne karni ya 🤣🤣 genelde 15.haftadan sonra belli olurmuş tabi bu kisiden kisiye degisir :)
isilulusal Sseedd10 bilmiyorum ne karnı işte bende 😂😂 kişiden kişiye farklılık gösterdiği için sorayım dedim şişlik değil çünkü
Mom26 isilulusal canım bu dediğin olayın tıpta yeri yok 2 haftalık bebek daha kanında dolaşan bir sıvı yerini bile bulamamıştır o karnın çıkması sence normal mi 😊😊
isilulusal Mom26 bence bilmiyorum 😂😂 ilk gebelik bilgim yok 4 haftalık oluyo adet başlangıcından tabi dediğim şişlik baya değil hafif çıkıntı var gaz değil ama şişilkte değil olunca öyle bunları anlıyorum çünkü bende anlamadım bakalım biraz daha ilerlesinde😂
Esrasrgzl isilulusal yok kuzum cogul gebelikle tekilin bi farki yok internette oyle yaziyo ama öyle degil tabi belli olmaz belki ikizdir ama bunu belirtilerle anlayamazsin☺️
isilulusal Esrasrgzl haklısındır tabi ben bilmiyorum valla şişlik değil öyle aman baya şiş değil ama çıkıntı var ve zayıf biriyim anlam vermedim araştırıncada malum nette yazmayan yok 😂😂 bakalım ilerleyen zaman gösterecek herşeyi 😂
gunesp isilulusal çok güzel bir duygu 🥰 bebişlerimiz sayesinde tecrübe sahibi olucaz onlarla beraber öğrenicez herşeyi rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻