Nilasyamom Pnrss06 saçma olmuş ama hiç duymadım ben para ödendiğini. sonuçta raporun amacı para ödememek
Pnrss06 Nilasyamom raporun amacı aslında para ödemememk degil daha fazla ilaç alabilmek.Belkide suan bu ilaç covidliler icinde kullanıldıgı icin katlı payı fazlalastı.YaAn arkadasların yüZde 50 si ödüyo yüzde 50 ödemiyo
Elifnurveannesi Pnrss06 bende kulanıyorum buzamanakadar sadece 20 TL odedım oda birikmiş muayene paranız var denildi için
Pnrss06 Elifnurveannesi ah bizimde keşke öle olsaydı her eczaneye gittigimde ilacla beraber ödüyorum Onu zaten.
Suzii-90 Pnrss06 almaktan vazgeçtin ne yaptın peki canim daha az alsaydın 1 aylık al 3 kutu daha hesaplı cikar fiyat
Pnrss06 Suzii-90 yani canım dr sorduktan sonra mecbur alcam o an icin vazgectim anlamında.Bi yanlıslık olup olmadıgını ögrenene kadar vazgectim.çünkü daha elimde 4 5 günlük vardı.Yoksa 283 lira icin bebegimden vazgececek degilim
Gezen24anne Pnrss06 ben 10 günde 2 kutu alıyorum hamileliğim boyunca kullandım 2 kutu için 75 lira ödüyorum 10 bir 🤷🏻♀️
bebiveannesi Pnrss06 bende 10 kutuya 296 tl ödedim. Hepsini devlet karşılamıyor dedi doktorun sekreteri.
A_s_23 bebiveannesi arkadaşlar ben çok uğraştım sonunda yaptım ücretsiz aldım ilk defa ama doktor değiştirdim benim doktorumun yetkisi yokmus yazmaya başka doktora yazdırdim sizde iyice araştırın ben kaç aydır ugrasyorum sonunda oldu 😂🙏