Pnrss06 bende 2 kez kaybettim kalbi durdu ondan sonra yaptrdim çıktı belki de rapora yazarken yanlış yazmıştır ondan para veriyosundur yada Dr muayene ücretin olabilir . Yoksa para vermiyosun .bak ben ezaneden paramla aldığımda 230 TL di sağlık ocağından yazdirinca 35 alıyordum devletten rapor çıkartınca hiç para vermedim 7 aydr da kullanıyorum canım . Senn ezaneden ilaç alırken fiş iste neye para veriyorum gösterirmisiniz de al para kolay kazanılmıyor gecim zor canım .