doktorla alakalı bir sorun bu.ben ilk çocukta beş kuruş ödemedim.şimdi yine hamileyim doktorumu değiştirdim durumu anlattım tamam dedi rapor yazdı eczaneye gittim dediğiniz gibi para aldı iki defa böyle olunca doktor sekreteriyle konuştum saçma sapan bahane uydurdu kalp doktorundan beyin ve sinirden onay almalısınız dedi hemen eski doktora gittim raporunu çıkaralım hiç sorun değil dedi ve sonra hiç para ödemedim doktorların sekreterlerine sorun onlar yaparız derse ona göre muayene parası ödeyin