Mertimm valla canım yani dediğim gibi doktorun bana dediği 38 ve sonrasını sezeryan yapıyoruz demişti ve benimde 38 haftama gün vermişti oda Nisana geliyor bakalım, yani haftan geldiği zaman tamamdır bence yoğunluğa göre sıraya koyup alıyorlar ameliyata direk senin bebeğinin gelişimiyle alakalı bir durumun mu var ondan mı merak ettin