Eylmurt1247 ben de şuan 32. Haftadayım 4 5 gün önce terleme, halsizlik bademcik ağrısı baş ağrısı vardı. Ama hep genel hamilelik haline yordum. Bugün koku gitti, alamıyorum, tat alabiliyorum. Geçen hafta eşim pozitifti ben negatiftim. İnşallah bitiriyorumdur ben de, yeni başlamıyordur.