EbruDUNDAR-47 Çok şükür bugün kalp atışını durdum ve hamileliğimi ilan ettim 🥰🥰🥰 7.2 haftalık sizler ne zaman ilan ettiniz ♥️♥️♥️
Miumiu EbruDUNDAR-47 Anne babalara direk çift çizgiyi gösterdik görüntülü arayıp😂 Akrabalara kan testinden sonra haber verdik. 18 haftalığım başka kimseye de söylemedik 🌸
minikbaby06 EbruDUNDAR-47 ilk öğrendiğimizde ailelerimize söyledik. 22 haftalıkken yılbaşıydı instagramda zıbınını story atıp bu yıl en büyük dileğim sana sağ salim kavuşmak yazdım yakınlarımda böyle öğrenmiş oldu ☺️
Seymaa30 EbruDUNDAR-47 bizim tüp bebek olduğuna bir kayınvalidemler biliyordu sonucu öğrendik kalp atışını duyana kadar kimseye söyleme dedik ama çoktan söylemiş çoğu kişiye😅🤦🏻♀️Ben sadece annem ve arkadaşıma söyledim diğerlerine kalp atışından sonra söylicem daha 6+4 düz
Sule00 Ya benimki 12+4 günlük ama daha sosyal medyada paylaşmadım cinsiyetini net bi şekilde öğrendiğimde düşünüyorum 😂🥰
bb1509 EbruDUNDAR-47 çıkmadıki hala 😂30.haftayım varla yok arası kimse anlamıyo yolda falan görünce 😁😁
bb1509 EbruDUNDAR-47 gazdır gaz benim de öyleydi ilk zamanlar hatta korktum bu şimdiden böyleyse naparım ben diye 🤭😁biraz okuyup araştırınca bir de zaman geçince anladım öyle olmayacağını 😁
Aysegungor EbruDUNDAR-47 bende 5+2yim ama daha kimseye söylemedik ilk hamileliğim de üzdük bu sefer kalp atışını duyunca söylemek istiyoruz
halitefe EbruDUNDAR-47 çok çok erken keşke yapmasaydınız artık olmuş ama daha fazla duyurmamanızı tavsiye ederim