Duruaslan annesi dolduruyordur kuvvetle muhtemel, günahını almak istemem ama genelde öyle olur. Ben on taneyi doğurdum benim canım yok mu falan klasik laflar. Başka alternatif olmadığı için mecburen doğurmuşlar, siz de acı çekin istiyorlar. Çok meraklıysan kendin normal doğur diyesim geliyor benim kadın - erkek farketmez üzerine vazife olmadan normal doğum güzellemesi yapanlara.. Eşiniz açsın bi izlesin bakalım normal doğum videosu, kolay mı. Sezaryen de kolay değil kesinlikle, onu da izlesin. Sonra da sizin ne kadar fedakar olacağınızı düşünüp saygı duysun.