annesininkuzusu19 Gulsen4224 yaa çok teşekkürler inşallah doğrudur öğrendiğimde döneceğim tekrar 🙏🏻♥️
Gulsen4224 Anne_yim oy bak sen yanılttı senin bebek beni Sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin rabbim cnm🙈🥰🤲🏻
Gulaker IMG-20210208-WA0008.jpeg image/jpeg(0.62MB) Bana da bakabilirsiniz eğer yükleme yapabilmissem@Gulsen_mustafa1
Rabismomm4 Kubra1- valla canım ben kızlarımı 1bucuk yada 2 aylıkken segirdigini biliyorum bunda 14 haftaya girince bir defa hissettim
Kubra1- Sumisalii vallahi 4 aya kadar yanılma oluyo diye biliyrm etrafımda çok var öyle kız diyip erkek çıkan 4 ayda kesin belli olan ama doktorlar 3.ayda bile kesin şekilde konuşuyor o kafa karıştırıcı bana da 3. Ayım kız dedi kesin mi dedim bence kesin dedi ama herkes erkek gibi diyor ultrason resmine
Sumisalii Kubra1- aynen ya herkes erkek diyor ilk doktorda erkege benzetti sonrada kiz dedi anlamadim
Gulsen4224 Sumisalii keseden anlıyorum ama şöyle bişey var cnm bebek büyüdükçe kese şekilleri değişiyor be tahminler de yanılma payı çok oluyor o yüzden keseye göre tahminde bulunamıyorum 🙈
Ozyhatice Gulsen4224 [url=https://hizliresim.com/WYNUjf][img]https://i.hizliresim.com/WYNUjf.jpg[/img][/url] tahminde bulunurmusum canım 14+4 :)