Sumisalii vallahi 4 aya kadar yanılma oluyo diye biliyrm etrafımda çok var öyle kız diyip erkek çıkan 4 ayda kesin belli olan ama doktorlar 3.ayda bile kesin şekilde konuşuyor o kafa karıştırıcı bana da 3. Ayım kız dedi kesin mi dedim bence kesin dedi ama herkes erkek gibi diyor ultrason resmine