Gmommysboy canim benimde ikili test sonucum kotu cikmisti. Risk degerim 1/50 idi. Cok buyuk bir oran. Ayrintili ultrasonda doktorum bu testlerin bu kadar yüksek sonuc veremeyeceğini söyledi. Bu test yanlıştır takilma buna dedi. Ultrason muayenesi hersey yolundaydı. Sana naçizane tavsiyem şu. Eğer böyle bir durumda aldirmayi düşünüyorsan amniyosentez veya fetal dna gibi testlere başvur. Ancak ne olursa olsun benim kabulüm diyorsan önüne bak hiç geriye bakma. İnan senj cok iyi anlıyorum oyle zor ki. Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin yavrularimizi hepimize.