enfla inanın benm tercigim değildi ya kendimi doktoruma bıraktım üçlü yaptırmış oldum ,ikili testin namını o kadar duydum ki devlette muayene oluyorum gittim özelde yaptırdım ölçümü testi..ikili de ok dim ben ,için için dua ediyorum nasıl bi korku saldılar belli değil..