Smanrsmsk61 24.haftaya kadar kendi pantolonlarimi giydim nerdeyse hic karnim yoktu, simdi 33.haftadayim hala kiyafet almadm tayt ve esofmanlarim oluyor herkesin hamileligi kendine has bana da kimse inanmiyordu ama artik git gide buyuyor merak etmeyin 7.aydan sonrasi ister istemez buyuyecek sizinkisi de. Bebeginizin gelisimi ve sagliginda sorun olmadikca kendinizi kimseyle kiyasamayin ve disaridan gelen laflara da hic kulak asmayin, hamileliginizin tadini cikarin ;)