Sevda5895 ozydm öyle gerçekten ilk gebeliğimde 16 kilo aldım oğlum sadece 2800 doğdu 😁 sonra tam 56 kiloya düşmüştüm yine hamile kaldım bunda da 20 kilo aldım 40+2deyim bide hala doguramadim bakalım kızım kaç kilo dogucak 🙈
eimre ozydm yok canım 65 ile kaldım 7.aya girdik 79 kiloyum biraz fazla yedim gerçi yememe rağmen kalsıyum protein düşük çıktı :(
ozydm eimre Peynir yoğurt falan çok tüketmiyor musunuz benimde zaafım peynir ekmek kalsiyumum düşük çıkarsa şaşarım çok peynir yiyorum 😀
Sevda5895 ozydm aynen sağlıkla gelsinler de bizde veririz aldığımızı bir şekilde onlar da toparlarlar 😍
eimre ozydm ne güzel siz kiloyu takmayın ozaman direk bebeğe gidiyordur bende Tüketiyorum ama çok değil aşırı şekilde çikolata yiyorum tek vazgeçemediğim desem yeridir kızım olacak ama ben devamlı tatlı aşeriyorum :)
bircivcivannesi ozydm canım aydan aya tartilsan daha iyi olur sanki ara sıra vücut şişkinlik ödem yapıyor hemen kilo olarak algılama bence
ozydm bircivcivannesi sanırım öyle bugün daha düşük çıktı kilom çok sevindim 😊 sık tartılmamak gerek doğru
ozydm MucizeAnnesii hehehe bu da mantıklı ama ben çok hassasım ya biraz fazla kilo göreyim o gün hiçbir şey yiyesim gelmiyor dün öyleydim 😀