ozydm Benim doktorum kiloya takılan biri değil hep der ki +40 kilo alıp ta doğuma girebilirsin hiç önemli değil. Önemli olan kiloyu ne ile aldığın ceviz pekmez muz bal vs çok yediğin için aldıysan bunda bi problem yok. Ama hamur işi tatlı börek çörekle aldıysan hemen kesmelisin onları yemeyi diyor. Siz de 1 kilo almışsınız zaten hiç sıkmayın canınızı bunu ne ile aldığınızı düşünün sadece :)