Buse-93 bazen sert tekme atınca agrıyor benim bebeğim ne zamandır doğum pozisyonunda o yüzden ayakları kaburgamda sağ yan tarafımda geziyor ama bende nstde sancı çıktı, özellikle o tarz hareketlendiğinde 51′e çıktı sancım. Siz nst çekilirken sakin miydi bebek?