Dün geceden beri sağa yatsamda sola yatsamda yan tarafıma ağrı giriyor dönmek işkence oldu ayağa kalkınca hafifliyor bebek çok toplanıyor bu aralar cumartesi doktoruma söyledim nst ye girdim sancı yok bebeğimin ters olduğunu kafasının yukarda olduğunu söyledi😔 böyle karnının yan taraflarında ağrılar yaşayan varmı ?