Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
Ekim anneleri burda mı🤗😃
AlyaduaMehmetfatih
19+4 hala hissetmiyorum 😔
Kivitonunannesi
19+1 olduk şükürler olsun 🙏🏻 Ama ben bişeyler hissedemiyorum 😩
Premses
21+2yim 20 haftalikken hissetmeye basladım cok farkli bir duygu😄
SafiyeAktas
FatmaNurzehra
17 haftamdan beri hissediyorum canm😊
FatmaNurzehra
_Tugce_
Amin insalalh canim🤗
FatmaNurzehra
Melike2305
hamileyken grip olmak cok zor🙄 gecmis olsun canim
« Önceki Sayfa