Melike2305 FatmaNurzehra hissediyorum 19+2 olduk ama çok fena gribim boğazım perişan hastaneye gidicem şimdi
_Tugce_ Bizde 19+3 olduk :) 16dan beri hissediyorum ilk bebegim .. Cok guzel bi duyguymus Rabbim Hepimizin kucagina Almayida Nasb etsn 👏
mavimm 18+5 haftalığız hafif göz seyirmesi şeklinde oluyor çok güzel duyguymuş rabbim tamamına erdirsin inşallah 💙
BehiyeYlmaz Bizde 20+2yiz maşallah artık çok daha sert hissettiriyo kendını paşa 💕ilk defa da 17.haftamda hafıf hafıg başlamıştı
SemihDamlaDalan FatmaNurzehra 16. Haftadan beri hissediyorum şuan 19+0 ız çok şükür rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
deletedmom507 FatmaNurzehra 19+2 yiz 17den beri minik minik hissetmeye başladık. Çok güzel bi duygu bugün muayene olduk şükür herşey yolunda bebiş 310gr
SedaCanpolatakmak FatmaNurzehra 21+4 olduk bizde. Önceden pıt pıt atışlarını hissederdim şimdilerde uzanmamla dans etmeye başlıyor sanki 😍