Melek1980 kac yillik evlisiniz bilmiyorum ama ipleri baştan vermişsiniz belli ki. Bir kere kayinvalide niye kari koca arasina giriyor, hangi hakla yuz buluyor ben olsam kari koca arasinda senin ne isin var cocuk bizim der suratina kapatirdim.
Eşinize soyleyecek soz bulamiyorum agir olacak ama resmen öküzlük yapmis. Analik hakkimdir diye inadina ismini ben koyar gerekirse pesinden nufus dairesine de gider cıngar cikarirdim.
Bisey soyleyememenizin sebebi nedir ekonomik sebepler mi, arkanizda duran aileniz mi yok bilmiyorum ama boyun egmeyin zorbaliga.