İyi geceler arkadaşlar. Allah nasip ederse kızımız olacak. Fakat isim konusunda anlaşamıyoruz. Sebebi ise eşim içime ne sinerse onu koyacağım diyor. Benim fikrim önemli değil yani. Bende şu isme özeniyorum diyorum; olmaz, içime sinmiyor, kafama hangisi uyarsa onu koyacağım diyor. Benim ne düşündüğümü sormuyor veya iki isim koyalım biri senin istediğin olsun demiyor, içime ne sinerse onu koyarım, kararımı vericem diyor. Kayınvalidem telefonla arıyor. Erkek olsaydı zaten adı belliydi, eşimin adını koyacaktık, kız oldu oğlum ne isterse onu koyar karışma diyor. Yani anlam veremiyorum ben bu duruma. Çok geriliyorum ve bebeğime yansıyor bu durum. Emrivaki konuşmalar insanın canını çok sıkıyor. Uzun oldu kusura bakmayın, bu durum beni çok kırıyor….