Zmra-13 Rabiazmc evet genelde herkeste olmuyo herkesin suyuda gelmeye blyomuş bazılarınınkini hastanede patlatyolr hatta
Papatya0605 Azraamine son 2 benim ama hiç şiddetli ağrım yok hala canım belden başlıyorsa ağrın doğumdur o dikkat et iyi takip et kendini
Azraamine Papatya0605 hayırlı olsun sizinde inşallah 🌹🤲 kasık ta çok yok ama kuyruk sokumu çok agrııyor
Ozlem0342 Azraamine son 3🤲🏻 Ama birsey yok totem postu acıcam yakında doguramıyorum die😂bel agrılarım var ama şidetli degil😂😂🤷♀️
Elzmvld Zmra-13 nişan gelince illa hastaneye gidilmesi gerekmiyo değil mi. Yani bu konuda ne yapcam bilmiyorum biraz pinpirikliyim sanki. Kime sorsam acele etmeye gerek yok diyorlar