BtlMlkNz Kadze Sağlıklı bir şekilde büyütün inşallah yavrunuzu . Ben 37. hafta içerisinde olduğum için risk almasını istemiyorum ama Dr inatlaşıyor halbuki gelişimi de iyi . Bebeğin hareketleri az ama korkuyorum stres beni daha kötü yaptı
BtlMlkNz morusevenanne Cihazda herhangi bi sorun yok canım malesef zaten çok az hareketleri hissediyorum sürekli dua ediyorum. Yarın kontrol var belki hemen alır onu da bilmiyorum kötü bi durum öğrendiğimden beri mahvoldum , stres en kötüsü
morusevenanne BtlMlkNz stres yapma canım gelişimi yerindeyse hicbişey olmaz zaten 37 yazmıstın galiba haftana. Son hamilelik günün belki de o zaman güzel hatırla kafanı dağıt 💜
prensesannesii_ morusevenanne aynı şekilde bana da gittiğim doktor suyun az dedi %99 erken olur dedi cumartesi başka doktra gttim suyun gayet iyi vaktinde olur dedi kime inanacagimi sasirdim🤦
morusevenanne prensesannesii_ ben de bugün 3.bi doktora gidicem o yüzden. Valla kafalar allak bullak oldı bde ben daha 34 teyim yani çok erken. Kilosu da zayıf bebegimin
prensesannesii_ morusevenanne ben 30. Haftamdaym bende gdcgm 3. Bı doktora o ne diyecek çok merak edyrm. Kilosu iyi diyorlar ama farklı bı doktor görüşü daha şart
prensesannesii_ BtlMlkNz amin inşallah 🤲 sizinde haftaniz çok iyi üzülmeyin insllah bizde görüruz o haftalari
hatice_Akyalcin BtlMlkNz sağlıcakla al kucağına inşallah hiç kendine korku getirme stres yapma yeri iyice daraldı bebişin hareketlerinin azlığı ondandır inşallah