36+6 bebeğin suyu azalmış halbuki içiyorum ama organlarım artık sırtıma yapıştı böbreklerim süzme yapmıyor . Dr da oldukça dikkat et durabildiği kadar dursun riskli durum dedi moralim bozuk , risk süresini uzatıyor . 37 +3 te almıştı ilk yavrumu bunu da 37 de alalım dedim o gün kontrol var ya apar topar alırım yada 38 bekletirim dedi ama uyku falan kalmadı birşey olursa diye korkudan. İlk hamileliğim ne kadar sorunsuz geçmişti bu hamileliğimde bütün sorunları yaşadım 😔 Salı kontrol var dua edin yaşasın o güne kadar sorun olmasın 🙏 Bu durumu yaşayan var mı acaba ?