Gull_94 Mervebozkurt35 zorakı yıyorum yemeyınce ıcım rahat etmıyo ama kaldı 4 ay🥴sag salım kucagımza alalımda bebeklerımzı 🎈🪅
Mervebozkurt35 Buketkucuk bende normalde severim ama hamilelikte canımın istediği tek şey peynir ayran arada turşu başka bir şeye aşermedim henüz 🤭
OzgeAlya Mervebozkurt35 ayy evet peynir seviyorsun sen dimi bimde keçi peyniri var o kadar lezzetli ki şekerli çay, ekmek arası keçi peyniri böyle ağzında eriyip gidiyor 🤤🤭al mutlaka😅
Mervebozkurt35 OzgeAlya valla keçi peyniri yemişimdir illaki de bilemedim şuan ama öyle bir anlattın ki sabah almaya gidicem 🤭🤷♀️😂
Esosun Mervebozkurt35 e tuzlu yemek yasak tatlı yemek yasak bende light ya da süzme peynir yiyorum 😂😂 mecburen napıyım 🤣🧿
umyahsn1010 Mervebozkurt35 ben yiyemiyorum yaa. Keşke yesem. Yiyebilenlere çok seviniyorum. Normalde de öyle yemem ama hamilelikte yesem ne güzel olurdu. Yoğurt yiyorum yine ara ara. Ayran içmeye çalışıyorum çoğunlukla bi yerden o besini alayım diye.
T_nisaa Mervebozkurt35 ben de bayılırım peynire İzmir tulumu ezine ayyyyyj en sevdiğim yiyecek peynir ♥️♥️♥️
Mervebozkurt35 T_nisaa Bergama tulum izmir tulum ezine BİM’in süzme peyniri bide şimdi Sürmene tullumi diye bir peynir keşfettim cidden anlatılmaz yenir yani yiyin kızlar 🤷♀️😂
Mervebozkurt35 Esosun benim canım hiç tatlı istemiyor yiyorum yine dondurma felan hafif tatlılar arada 1 dilim yaş pasta muhtemelen şeker yüklemesinde sorun yaşayabilirim iyi oluyor yememem de
T_nisaa Mervebozkurt35 kesinlikle tek kötü yani ödeme çok yatkınım tuzlu olunca şişiyorum ama dayanamıyorum 🥳🥳🥳
Esosun Mervebozkurt35 ben hem tansiyon hem şekerden muzdaribim yarın da gidip 100 gram yükletcem 😁 inşallah sonucum iyi çıkar da arada da olsa tatlı yiyebilirim 🤦🏼♀️ Şuan hayat bende çok yavan tatsız tuzsuz😅
Haticearen pink_dream25 pınar in mavi olanına. Önce yesil süzme yiyodum 3 aylık Ken ayaklarımda şişme ve sancı hissediyodum mavi kapakliya geçince o acı şişkinlik gitti
Haticearen pink_dream25 bencede geçin daha az tuzlu bim de ve a101 de yok şok da var her gitmem de 2 kutu alırım