Benim evlendiğimden beri hep idrar yolu enfeksiyonu var eşimden kaynaklı olabilir bide bünyem zayıf olduğu için çabuk kapıyorum neler çektim bu illetten ama en son bi hafta önce dr a gittim malesef ki yapacak bisey yok dikkat edeceksin ve çok su içeceksin dedi su içmek aklıma gelince içiyorum ama nadiren aklıma geliyor 😐😒 kimler bu durumu yaşadı ve çare olarak sadece bu mu var