Dilek33 valla kendisi hastane ortaklarından genelde çok pahalı hediyeler getiren müşterilerine (müşteri diyorum hasta demeye gönlüm razı gelmiyor )giriyor bana başta hep söylediler girmiyor pahalı hediyeler alan hastalarına çok farklı davranıyor diğerlerine daha farklı diye hep söylediler bana karşı iyiydi dedim hep ta ki herkesin söylediği çıkana kadar. Doğumumda “seminerde” olduğunu öğrendik. Planlı sezeryan dışında hiç bir normal doğuma girmiyor (istisna olarak belirttiklerim dışında) herkese seminerde diye söylüyorlarmış bütün ona giden arkadaşlarımı, tanıdıklarımı uyarmaya çalışıyorum artık bende