bgmkra Ben de Lüleburgazdanım🤭 Medikent Ahmet beye gidiyorum çokta memnunum doğumu da orada düşünüyorum,doğum ücreti 3500 dü en son sorduğumda
Nurcelik Llmrcn92 ben ilk defa devlete gittim ve kan verdim henüz düzenli bir doktora başlamadım araştırıyorum ondan bu postu yazdım :)
Sedanindenizi Nurcelik Feride Şadi Reyapta corluda. Kirklarelide de acil bisey olursa dogus tip merkezinde Argun a gidiyorum
ilgin22 Nurcelik ben ☺️ Medikent Ahmet beye gidiyorum 2. Doğumum olucak ilki Serpil hanımdı sağolsun doğumuma gelmedi (normal doğumlara girmiyor kendisi)
Ozlemmhroglu ilgin22 Ahmet beyden memnunmusunuz normal doğum mu olucak sezeryan mi çünkü genelde sezeryan alıyor diyorlar Ahmet bey için doğru mu
Aselnnesi Nurcelik medikent te Ahmet bey canım ve çok memnunum doktorumdan . muayene ücretin 90 lira ve doğum ücreti de 3500 lira demişlerdi yeni yıl zammı ile birlikte . Normal ve sezeryan aynı fiyatmış arada fark yok yani .
Hafsa25 Sedanindenizi doğuş tıp merkezinde fiyat nedir bilginiz varmı ben kendi isteğimle sezeryan olmak istyorum
Aselnnesi Mrvesahn bir ay öncesine kadar almıyorlardı ama yeni yeni almaya başlamışlar cumartesi gideceğim tekrar bilgi veririm ☺️☺️