esrao Merhaba, 4 kiloya yakin veya uzerinde olup ilk dogumunu normal yapan var mi? Herhangi bir sorun yasadiniz mi?
Ayseege6156 esrao bunu bende çok merak ediyorum 😅 37 haftalığım 3 kilo olmuştu 36 da yarın kontrolüm var inşallah çok kilo almaz ya korkuyorum valla nasıl çıkarıcam 😅
tkrj19 esrao çocuk için riskli olabiliyor kendimi geçtim ben normalde normal doğum istiyordum 4 kiloya yakınım vazgeçtim bebeğim için doğum esnasında sıkntı olabilir risk almak istemem açıkcası
Cgldgn34 Ayseege6156 normal mi sezeryan mi nasıl belli oluyor merhaba bu arada bende 31. Haftadayım ve normal doğum yapmak istiyorum 😇 ama hastaneye de hazırlıklı gitmek istiyorum böyle saçımı başımı yapıp resim çekilmek vs kafamda deli sorular 😂😂😂❤️❤️❤️
Gizmolata tkrj19 valla benim arkadaşım 5,5 kilo doğmuş normal doğumla annesini ortadan ayırmış yani doğururken, eskiden nasıl böyşe riskler alıyormuş ebeler hayret verici gerçekten.
Esraa54 Annem sen 4.200 doğmuştun normal doğumla demişti🙈🙈Ama şimdiki doktorlar bu riski almaz diye düşünüyorum
Ayseege6156 Cgldgn34 merhaba canım şuan doğum normal gözüküyor yarın çatı muayenesi var inşallah çatılarımda normale uygundur dua ediyorum bunun için 🥰 ben sezeryan dan biraz korkuyorum açıkçası ablam iki çocuğunuda sezeryan yaptı onun yanında kaldım çok zor geçirdi sanırım o pisikolojiden dolayı istemiyorum 🤷🏼♀️😅 inşallah sizinde gönlünüze göre olur 🌸
esrao Ayseege6156 insallah csnim normal dogum nasip eder. Bende oyle istiyordum ama bebek 4.065 gr olmus. 39+5′im o yuzden kararsiz kaldim
Ayseege6156 esrao zaten sanırım 4 kilonun üstünü normal doğum yaptırmıyorlar diye biliyorum canım sınır 4 sanırım
Gull_94 esrao onceden oluyomus evet ama rısk teskıl edıyo omuzu takılabılır veya baska baska sorunlar gelısebılır o yuZdn bu tur hamılelıklerde doktr sezryann dıyosa keısnlkle olmalı dıye dusunuyorum ben rıske atamam sahsen