Leyla54 benim de fazla baya hemde , ikiz gebelik benimkisi , şeker çıkmadı normal dedi doktor, benim çok ağrım olduğu için sıvı boşaltımı yapıldı 2 litreye yakın su aldı doktor, tekrar kontrolüm var ve su tekrardan çoğaldı hissediyorum . Çok gerginleştim şiştim . Napıcağımı hiç bilmiyorum . 32. Haftaya ulaşabilirsek inşallah bebişlerimizi alcak inşallah doktorumuz