Ben de sütüm gelmez ya da gelse bile emmez diye korkuyorum. İlk gebeliğim, bir tecrübem de yok. 28.haftaya giricem hala göğüs ucum çok az. O da biraz korkutuyor. Ama oldu da ememedi ilk gün, bir sonraki gün mutlaka biberonla vermeye çalışırım sağıp. Evet, biberon bazı bebeklerde meme reddi yapabiliyor ama aç kalmasındansa, sarılık olmasındansa bu yöntemi denerim gibime geliyor.