Zelihauzn ilk 3 ay daha dikkatli olmak gerekiyor fakat sonrasinda yuruyus yapmak cok onemli ve doktorlar oneriyor. 37. Hafta izne ayrildigimdan beri her gun 1 saat en az yuruyus yapiyorum suan 39+5′im kimi gunler 10.000 adim atiyorum. Kendinizi iyi hissettiginiz surece yoruldugunuzda dinlenmek sartiyla yuruyebilirsiniz bence.