Merhabalar. Ben de 2 gün sonra 35 haftalık olacağım. Son bir haftadır bel ağrımdan duramıyorum. Yemek yapsam bile belim ikiye ayrılacak 😔 hamilelik öncesi bel fıtığı başlangıcım vardı ama şikayetim yoktu. Şimdi son ayda artık kilodan dolayı acayip ağrım var. Var mi benim gibi bel ağrısı yaşayan kıvranıyorum şu an koltukta. Soluma yatıp yastık koydum bacak arasına ve cenin pozisyonu aldım belki iyi gelir diye. Bel fıtığı ağrısı yaşayan arkadaş var mi acaba ve önerisi olan 😭