Elif8112 Doktorum sormadı aslında hiç çalışıyo musun diye bende bu zamana kadar erteledim hep sürekli uyku halindeyim uyumak istiyorum ve bi kaç gündür karın ağrılarım arttı
FFatoss Merve0202 benim muhasebeciyi anlamadim ben ya sektör farkı olabilir mi ama onun farkı yoktur bence sonuçta Bağ-Kur’lu oluyoruz neden iyle dedi bilmiyorum
ERN35 FFatoss bn arkadaşın muhasebecisine sordurttum alınmıyor demiş kndi muhasebecim alınıyor dedi sonra 170 aradım bağkurluyum doğum parası alabiliyormuyum diye alabiliyosunuz dedi
Htcelvn Ssk lı çalışanlar para alabilmesi çin 32.haftaya kadarmı çalışması gerekiyor bilgisi olan varmı
Merve0202 Htcelvn evet bi tehlike yoksa eğer 8 hafta doğum öncesi 8 hafta doğum sonrası rapor alınıyor eğer 32 den sonra çalışmaya devam etmek istersen iznini doğum sonrasına aktarabiliyor sun yani ben öyle biliyorum 😁
Hazal_hazar Elif8112 rapor alip gondericeksin orda zaten yaziyor ben birseydemedim 10gunluk rapor almistim yorgunluktan kasiklarim agriyordu artik
FFatoss Merve0202 var bi üç dört aylık onu bu ay kapatmayı düşünüyorum oda sorun oluyor borç olmaması gerekmiş
Miniginannesiiiii Elif8112 mide bulantınızın olduğunu söyleyin doktorunuza halsiz olduğunuzu falan söyleyin raporu veriyorlar😂 ama tek seferde olmaz 1 hafta bi alırsınız sonra diğer hafta alırsınız
Merve0202 ERN35 peki cnm seninki esnaf bağkurumu yoksa şahsi mi şimdi hesaplama yı nasıl yapcaz ne kadar alacağımızı
Eceee7 Merve0202 ayakta asgari ücretin ⅔ yatarak ½ si günlük üzerinden hesaplanir. Bagkur da e devletten yada sgk dan taahhütname turu bir onay veriliyor.bagkur gss vb sgk borcunuz olmayacak.
tknmltm Aysenur-ozturk sonralarda lazım olacak veremem rapor dedi en azından bir hafta falan alsam yetecekti o zamanlar ama nasip 3 güne şükrettim napim 🙂
tknmltm Eceee7 sağlık ocağında gittim ve sadece bir gün verdi oda benim ilgi alanım değil kadın doğum doktoru değilim dedi 🤷♀️ Sizler şanslısınız demek
Eceee7 tknmltm ben gittim gecen hafta 10 gun vermiyrz ama siz gebesiniz sorun olmaz dedi .demekki aile hekiminiz biraz ters bi tip