arkadaşlar şiddetli ağrılar olmadan hafif bi ağrıyla gelen ve geldiğinde sadece biraz mide bulandıran rahim kasılmaları için endişelenmeye gerek yoktur değil mi? bir gün içerisinde en az 15 en çok 30-40 defa aynı şey oluyor karnım mermer gibi oluyor. bebek hareketi ile karıştırmıyorum bu arada onu da belirteyim zaten nst de sancım hep yüksek hiç düşmüyor.
bu sertleşme dediğim gibi hep var ama şiddetlenmiyor sizde de oluyor mu?
(39.HAFTA)