orkide21 bizim cinsiyet olayımız çok karışık ikili testte doktor erkek bebeğe benziyor dedi 14.haftada özel bi polikliniğe gittim kız bebeğe benziyor 2 hafta sonra tekrar bekliyorum dedi şuan 16. haftadayız perşembe günü kontrolüm var inş öğrenebilirim bi tane fotoğrafı var ama hiç bi yeri belli olmuyor bebek olduğu bile belli değil 🙈😔