dlnyny sizi anlıyorum benim 2. Gebeliğim ikisindede geç öğrendim 😇 ilk kızımi 24 haftalıkken doktorun odasına belki 3 defa girdim çikolata meyve suyu ne varsa denedim yürüdüm biraz gösterdi 😇 ikinci kızımida ayrıntılı ultrason da gördüm evet detaylıyla aynı. Utangaç olabiliyolar insanı merakta bırakıyorlar 🤭