Selcukmerve 8+3 olduk benim gibi ağzınızda kötü bir tad oluyor mu acaba kendimden bile tiksiniyorum o tad bidemi bulandırıyor kusacak gibi oluyorum benim gibi olan arkadaşlar varmı
Esrasrgzl Selcukmerve evet canim 12 haftaligim 6. Haftada basladi o tat ve halâ devam ediyo yatagimdan kendi kokumdan esimden herseyden tiksiniyorum😣
Karbeyaz12 Selcukmerve ay bendede vardı 😢😢😢sık sık dişlerimi fırcalardım ve ağzımda karantil tutardım
Selcukmerve Esrasrgzl bende öyleyim gerçekten birde şişkinlik mide agrısı var ölüyorum resmen neden kaynaklanıyor acaba
Selcukmerve Seymassrioglu metalik çürümüş farklı bir tad tarifini bile edemiyorum o kadar kötü canım ya
hmasahin Selcukmerve Yağlı bişi yemişsiniz de ağzınızda hala yağı kalmış gibi dimi 😀 Aylarca sürdü, çok şükür sonradan geçti. 32.haftadayım, şimdilerde yine geldi ufaktan yediğim şeylere bağlı olarak.
mirikelam Uzun süre aç kalınca, susuz kalınca oluyor genelde. Bir de vücut biz farketmesekte çok değişti annesi geçiyor zamanla. Benimde Boğazım yanardı
Selcukmerve mirikelam aclıkla susuzlukla alakalı değil ki kuzum bu tad ağzımda kalmasın diye sürekli bişyler atıştırıyorum ama yok fayda etmiyor hiç
Biyolog-anne Selcukmerve ayy ilk haftalar bende öyleydim tez zamanda geçer inşallah.🤲🏻🤲🏻🤲🏻 2. Trimestere doğru azaldı sonra tamamen geçti çok şükür. Biraz sabredin, naneli sakız şeker falan deneyin. Ben kremini yiyodum sürekli 🙈🙈
Selcukmerve Biyolog-anne geçsin diye zaten sürekli ağzıma bişyler atıyorum ama anlık geçiyor sonra tekrar devam ediyor neyden kaynaklı acaba hamilelikten mi kaynaklanıyor ki
2_pamukannesii Selcukmerve inan bilmiyorum canm ilk gebeliğimde yoktu böyle bşşeyim bunda yaşıyorum azalıyor ama bitmiyor
Hgemr Selcukmerve 12 haftalik olduk ilk zamaardaki kadar yoğun değil ama devam ediyor sanki içimde bir şeyler çürümüş gibi 😑
Selcukmerve Hgemr ben ilk haftalarımda değil son ⅘ gündür böyleyim kendimden bile tiksiniyorum çok kötü