3prensesannesiii m_yk34 merhaba canım biraz önce Dr gittim geldim doktor rahim uzunluğuna baktı herşey normalmiş benim sende ihmal etmeden rahim uzunluğuna baktır istersen için ferahlasın birde magnezyum verdi bana
3prensesannesiii m_yk34 canım benim 1 yaşında kızım var sürekli ister istemez kucağımda ağır kaldırdığım için oluyormuş bakalım magnezyumu içince geçecek mi ?
2melek_annesii m_yk34 korkutmak istemem ama benim 37 den sonra o batma oluyordu ayakta kalınca vs zor yürüdüm orama bişey dayanırdı sanki doktora sorduğumda bebek kanala girmiş demişti
Arass__ 2melek_annesii acıyormuydu peki? Bende 34 oldum bugun bi baskı hissi gibi bişey var sürekli ec gidesim geliyor. Acılı bişey degil ama garip bi his
2melek_annesii Arass__ yani şöyle diyim corbayı asla ayakta karıstıramazdım hep oturarak acırdı ve baskı olurdu oturunca olmazdı kalkınca sanki bebek cıkcakmıs gibi elim orda giderdim yamuk yürürdüm
Arass__ 2melek_annesii ya bende de agrı olmuyor ama dedignz gibi cıkacak gibi hissediyorum. Siz böle olunca nezaman dogum olmuştu acaba? Kanala girince hemen dogum başlıyormu
2melek_annesii Arass__ hayır baslamadı 37 de girmişti 39 da dogum yaptım oda tansiyonum yüksek cıkınca mecburi dogum baslatıldı yani suniyle yoksa oglumun yine gelemeye niyeti yoktu ama kanalda olunca acılma suni sancıyla cok hızlı ilerledi o avantajım oldu