Tam 35+0 haftalığım.ödemim yok,yürümek uzun süre oturmak bile zorluyor artık.ancak doktorum almaya niyetli değil,bebeler de gelmeye 😊 37den sonra alırım dedi benim doktorum da.yarın randevum var bakalım ne diyecek.henüz hiç nst.ye girmedim.herhalde yarın alırlar nstye.hepimiz kalan günlerimizi kolaylıkla atlatıp sağlıkla alalım bebişlerimizi inşallah.Güzel ve güçlü ikiz anneleri 🧸🧸