mommy_bee Ben dogum icin degil daha sonra günlük kullanmak icin ikiz bebek olunca geniş canta ariyorum. Doguma bavulda götürürüm sorun degil :)
CrazyMother mommy_bee kiz anne cantadi aldim ben sonra pisman oldum ama 3 ta e ayricada hediye geldi su hale bak 4 cantayla evde sey gibiyim😂
Prensmmmm Kızlar bende henüz 8 haftalık çift yumurta ikizlerine hamileyim oksapar kullanıyorum ve pruloton ine inşallah bebeklerim yaşarlar aşırı endişeliyim
baby3_ CrazyMother max 37 dedi ama o kadar bulmaz dedi. Bi tanesinin suyunda azalma var gibi dendiği için 3-4 güne bir doktora gidiyorum yarın netleşicek galiba . Bana sorsa cuma istiyorum 😂 zaten 36 oluyo
CrazyMother baby3_ banada 39 zorlayak dio dalgami gecuon hocam dedim dalak malak ne varsa patlatacsklar 😂😂😂
NefesDeniz CrazyMother 28.haftadayız bizde bazen aşırı nefes nefese kalıyorum. İlk defa son 1 haftadır halsizleşmeye başladım sanki öyle hissediyorum. Yinede her akşam yürüyüşlerime devam etmeye gayret gösteriyorum. Tekli gebeler bu haftalarda nasıl bilmiyorum ama Allah hepimizin yardımcısı olsun☘️ Bu arada ben 18.haftamdan beri her akşam muhakkak duş alıp yatıyorum ılık su çok iyi geliyor tavsiye ederim herkese🛁
Guul Bende 34+4 bugün. Çift yumurta 💜💙 Yarın sabah hastanede randevum var. Kaydım yapılacak anestezi detayları konuşulacak planlı sezaryan olacak çünkü. Bakalım ne zamana verirler sezaryan tarihini çok heyecanlıyım acayip merak ediyorum 🤗🙏🏼
baby3_ CrazyMother benim doktorum 3 kilo üstü bebeklerde annede doğumda sıkıntı olabilme riskinden bahsetti. 3-3 bebek düşün en az 3-4 su plasenta. Birden 10 kilo eksilecek. Buda kanama , şok vs olabilir dedi . Biraz pinpirikli kendisi 🙈
NefesDeniz CrazyMother Kesinlikle öylee gerçekten zormuş :) Karnınız çok büyüdü mü peki nasıl şu anda? Merak ediyorum 30 küsürlğ haftaları
sukran97 CrazyMother 28+6 çift yumurta ikizi göbeğimin çok büyümesi ve 2 3 gündür deli gibi kaşıntı ve kabarcıklar çıktı vücudumda onun dışında iyiyiz çok şükür🥰
Oykuaybars CrazyMother bende 33+3 çift yumurta gebeyim çok ağırlaştım ayaklarım balon gibi şişti. Doktorum heran herşey olabilir dedi erken gelmezlerse 36 da almayı düşünüyor bakalım ne zaman gelecekler. Şuan alt bölgeme baskı yapıp vuruyorlar valla mafettiler beni hem kaburgalarım hem alt bölge ödüm ağzımda ytıp kalkıyorum acaba geliyorlar mı diye 🙄😬😁
baby3_ CrazyMother ayyy bende de oluyo o şeffaf . Zaten suyun azalmış gibi dedi sonra değil iyi dedi. Aklımda o var sürekli