mminikmmucizemm esmerella_06 17+3 🙋🏼♀️ Oğlum olacak Allah’ın izniyle, bulantı Yok ama mide ağrısı çok oluyor bir de bel ağrıları 😣
Etk mminikmmucizemm bizde 17+3 üz doktor kız dedi bakalım değişmezse 🥰 şükür hiç bulantım olmadı arada tansiyon düşüklüğüm var o biraz canımı sıkıyor 😒
mminikmmucizemm Etk hiç ölçmüyorum tansiyonumu ölçersem benim de düşük çıkar o zaman daha çok strese girerim 😂 ben cinsiyetten detaylıya kadar emin olamam sanırım önce kız demişlerdi şimdi erkek
benaslindayohum esmerella_06 bulantim olmamisti cok allahtan o konuda rahattim 17+3uz ve 2dir doktor kiz diyor 😊 aksam baya karnimdaydi elim gobegimin alti sertlesti sanki ordan gecti diger tarafa kaydi 😍
Melikekpln 16+6 yiz yarin 17 olucaz nasipse. Kabizlik sorunumu çözemedim hala devam ediyor. Ara sira kasik agrim oluyor oda kabizliktan sanirim. Kuyruk sokumim ve kalca kemiklerim agriyor tek baska sikayetimiz yok şükür 🤲🏻 Cinsiyetimiz erkek🥰
mminikmmucizemm Etk en güzelii ben kız denildiğinde bikaç parça pembe bişey almıştım şimdi tutuyorum kendimi detaylıya kadar 🙊