esmerella_06 gayet iyim çok şükür benim başından beri hiç bulantım olmadı çok şükür🤲🏼😊 ben 17 haftalık oldum dün ve sadece arada tansiyon düşüyor onun dışında herşey yolunda😊 cinsiyet henüz belli değil yarın randevum var artık inşallah ozaman öğreniriz😍