Eylul2107 Bebegimz bir hafta önde görünüyor erken mi gelecek yani, suan 35 hafta 2 günluguz yürürken agrım oluyo tuvaletm geliyo gbi his var iki gündür gidiyorum birsey yok bide karnimda adet sancilari gbi agri oluyo arada 35 hafta sikayetleriniz neler sizin
BebegimleYeniHayat_34 Eylul2107 aynen canım bahsettiklerinin hepsini yaşıyorum 33+1 deyim şuan banada 2 hafta önden gidiyor dedi doktor WC gitmekten bir hal oluyorum uyku falan hepsine veda ettim valla daha şimdiden
Valendia Eylul2107 aynı durumdayım adet sancısı yaşıyorum arada . Bütün vücudum da agrıyor. Uyku desen yok. Nst ye girdinizmi hiç? Bide kaç haftada bir hastaneye gidiyorsunuz?
Mom8 Eylul2107 yok canım adet tarihine göre hesap yapılıp doğcak hiç önemli değil benim bebeğim 2 hafta önde ona rağmen erken doğum riski yok rahimde açılma olur sancım fazla çıkar falan ancak öyle
Eylul2107 BebegimleYeniHayat_34 bende yaa gece sürekli açlık ve wc ihtiyacı uyuyamiyrm dönemiyorum bazen gelsede kurtulayim diyom, tasiyamiyorum artk 😞 sizin 33 hafta adete göremi ulstrasonda 35 mi cikiyonuz
BebegimleYeniHayat_34 Eylul2107 yo yo normal gün hesaplamada 33 hafta fakat doktor gelişimi önce dedi bana iki hafta ondan diyorum acaba erken mi gelecek tedirgin oluyorum ister istemez
BebegimleYeniHayat_34 Valendia ayda bir gidiyorduk biz fakat şuan 15 Şubat gidicem bir de 25 Şubat gidicem 33 hafta içindeyiz artık daha sık görüşücez dedi doktorum 15 Şubat itibariyle nst verdi
Eylul2107 Valendia evet nstye girdik bir defa iki haftada bir gidecez , nst de sorun yok dedi sizinki kac haftalik
Mahirissmoms Ultrason da büyük çıkmasının 2 sebebi var 1.gebelik şekeri 2. Sideee bebeğin tombul olması doktorum demişti bana da
BebegimleYeniHayat_34 Mahirissmoms benim şeker falan herşey normal fakat bebeğe iri dedi iki hafta gelişimi önde dedi 33 haftayız şuan ama öyle dediği için acaba erken mi doğar diyorum bilemedim
Eylul2107 Mahirissmoms gebelik sekeri yaptk 141 cikmisti snra aclik tokluk yaptik iyi cikmisti ama baska endokrin doktoru a1 den falan bahsetmisti 30 haftada gel yaptr demisti bende gtmedm, birde 9 haftadayken doktor 10 haftalik gorunuyor dmisti bastan beri bi hafta buyuk gözüküyodu
ogretmenanne16 Mahirissmoms hayır canım erken yumurtlama sebepli olur. O dediğiniz kiloyla alakalı.. Kiloya bakarak hafta ölçmüyorlar ki baş çevresi felan ölçülüyor
Mahirissmoms BebegimleYeniHayat_34 canım sen detaylı yaptırdın mı ben yaptırdım çok şükür herşeyim normal ama yine de aklıma şurasına bakıldı mı diye bşseuler takılıyor ya
Eylul2107 Mom8 evet aynen sadece agrilarik oluyo onun disinda acilma leke falan da yok smdilik o halde bizm daha 3 haftadan fazla var doguma 😞 ayy zaman geçmiyor ve ben cok yoruldum
BebegimleYeniHayat_34 Mahirissmoms yaptırdım evet Ali ekiz hocaya gittim o kadar güzel anlattı ki sedyeden hiç kalkasım gelmedi valla herşey benim de normal çok şükür zaten ayda bir kendi doktorumuza gidiyoruz ama şimdi büyüdüğü için artık 15-20 dün de bir görüşücez artık dedi bide nst bağlanıcam 15 Şubat itibariyle
Mahirissmoms BebegimleYeniHayat_34 BebegimleYeniHayat_34 her organına mesela kulagınaaa gözlerine falan da bakılıyor mu
Valendia Eylul2107 34+ 5 olduk daha girmedim nstye 35 de çagırdı. Her hafta gitmek istemiyorum hastaneye. Acaba 36 san sonra mı her hafta çagırıcak
BebegimleYeniHayat_34 Mahirissmoms tabi tabi herşey poposu pipisi vs göz kulak ayak bacak kemik parmak herşey
Mahirissmoms BebegimleYeniHayat_34 sağol csnım içimi rahatlattın benim gittiğim hiç bisey demedi mesela sadece ölçtü o kadar
Mom8 Eylul2107 öyle oluyor son haftalar bende sezeryan olucam kesin 38 diyorduk 39+1 de yapalım sezeryanı dedi doktor o bir hafta nasıl bize uzun geldi anlatamam 😅😅
Arass__ Eylul2107 Ya kilosu norml ama, Benim ilk oglan 33+5 2700 dü👀. Her doktor ayrı birşey söylüyor 🤷🏻♀️