Minikjelibonum doktorunuz başka bir sorun yok dediyse korkmayın. Doğum haftasınız çok güzel, entübe olmasıda çok normal. Sonuçta daha gelişimi tam tamamlanmadan doğdu annesi. Benim kızımda yoğun bakımda kaldı. Bir sürü bebiş gördüm. Her bebeğin yoğun bakım süresi ve hikayesi başka oluyor. Bir süre tolere edemiyorlar sonra biranda kurtulu veriyorlar. Bu süre kısa da olabilir, uzunda olabilir ama bebeğinize hep inanın. Çünkü onlar çok güçlüler 🥰 Allah bağışlasın 🙏🏻