Çok zor oğlum bir hafta kaldığında diğer odadaki bebekler ağlarken benim evladım neden yanımda değil diye ağlardım.Doğdu 3 gün hiç görmedim sanki bir parçam yok gibiydi çok çok tuhaf bir histi .Ama biz anneyiz en güçlü olması gerekenler biziz.Hemşire arkadaşlarda güzel şeyler söylemişler.Bırakma sağlam dur kendine dikkat et uykuna yediklerine ki bebeğin geldiğinde en iyi şekilde ilgilen oda hemen daha iyi toparlansın.Dualarımız sizinle🙏🏻