ozgekar ben! Hem de kazara oldu! Polikistik over’lı olduğum için ilk bir yıl olmayacağından ben bile emindim halbuki. Eşime, çevreme, aileme de hep öyle dedim durdum. Hemen olmayacağından emin olduğum için de bazen tedbirli davranmıyorduk ki hamile kaldım. Moralini bozma, stres çok önemli bir etken. Adaşız ayrıca, darısı sana Özge!🤗