ozgekar Ben varım. 1 yıl bekledik doktor insülin direncin var biraz kilo var dedi Bi ilaç verdi onuda çok düzenli kullanmadım yan etkisi ilk hafta çok oluyor diye sonra kendiliğinden oldu. Bide stres çok önemli bence olacak mo olmayacak mı düşüncesinden kurtulmak lazım.